divendres, 3 de desembre del 2010

Ocalimotxo en català

Ara deu fer tres anys que vaig fer aquest tauler de joc d'ocalimotxo. Realment no crec que sigui necessari explicar-vos en què consisteix el joc, és prou conegut.

«Quin alcohòlic que estàs fet...»

Pensareu, per ventura. Res, jo vaig deixar l'alcohol ja fa més d'un any i mig per a tornar-me abstemi, però no vos enganaré: estic orgullós d'aquest tauler perquè em va quedar maco i perquè, quan encara no m'interessava gaire el tema dels jocs, va ésser el primer que vaig crear -versionar, en aquest cas-.

Aquesta versió tampoc té res d'especial, senzillament que si hi jugau possiblement no acabeu la partida i hi poseu punt i final en el moment en què l'alcohol vos vessi de ses venes... vaja, com qualsevol ocalimotxo ben fet. Ah sí, i que és en català, l'absència de taulers amb aquesta característica va ésser el que em va animar a fer-ne un de propi per jugar amb uns amics.

Vaja, ja que jo no hi jugaré pus i com que veig que de tant en quant la gent em demana que li passi, crec que no està de més que quedi penjat a la xarxa i que, si hi voleu jugar, ho pugueu fer. Ja vos avanç, però, que la vida és més divertida sense alcohol, em sentireu a parlar del tema.

«Quin bon conseller que estàs fet, primer ens dónes un tauler d'ocalimotxo i després ens dius que l'alcohol no mola»

Efectivament.

M'hauria agradat revisar-lo però no en conserv l'arxiu vectorial, una llàstima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada